vrijdag 6 juli 2012

Sweet Days Vol. 15

Posted By Brian ( Doowopfix ) - Compiled By Joe Vee
Front cover is made-up as was not avaible ( as Volume 9 )


01 - Michael Holliday - Drums
02 - Michael Holliday - Stairway Of Love
03 - Johnny Devlin - Do It Right
04 - Marion Ryan - Love Me Forever
05 - Andy Cavell - Always On Saturday
06 - Andy Cavell - Lonely Soldier Boy
07 - Dave Kaye - It's Nice, Isn't It
08 - Andy Cavell - Shut Up
09 - Mike Preston - Whispering Grass
10 - Jamie Lee & The Atlantics - Little Girl In Blue
11 - Kicki & The Kangaroos - A Little One Like You
12 - Steve Perry - Because They're Young
13 - Marty Evans - Poor Me
14 - Marty Gino - I'll Tell You A Secret
15 - Bill Giant - Puff (Up In Smoke)
16 - Bobby Barnett - Crazy Little Lover
17 - Earl Lewis & The Channels - Do What Lovers Do
18 - Don Miller - Fuss Over My Baby
19 - Alan Roberts - Janice
20 - Faron Young - I Hear You Talkin'
21 - Jon Corey - I've Never Been The Same
22 - Larry Butler - Foolish Affair
23 - Lenny Dean & The Rockin' Chairs - Memories Of Love
24 - Rusty Draper - It's A Little More Like Heaven
25 - Wayne Chance - Send Her To Me
26 - Dan Williams & The Freelancers - High School Flame
27 - The Womenfolk - My Heart Tells Me To Believe
28 - Terry Woodford - Where Is My Little Girl
29 - Jackie Walker - I'm Always Chasing Rainbows
30 - Rem Wall - Keep On Loving You
31 - Buddy Wayne - I Wish That Little Girl Was Mine
32 - The Tradewinds - Toni
33 - The Webs - Lost
34 - The Webs - Why Must I Be
35 - The Two Chaps - No More
36 - The Two Chaps - Forgive Me

http://www.filefactory.com/file/1pwd3fboksvx/n/Sweet_Days_Vol_15_rar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten