zaterdag 14 februari 2015

Little Anthony - Tears On My Pillow & All Their Greatest Recordings (1956-1961)


Disc 1: The Duponts Must Be Falling In Love - You - Somebody - Prove It Tonight. The Chesters Lift Up Your Heads - The Fires Burn No More. Little Anthony And The Imperials A Prayer And A Jukebox - River Path - I'm Alright - So Near And Yet So Far - I'm Still In Love With You - Shimmy Shimmy Ko Ko Bop - My Empty Room - Bayou, Bayou Baby - Only Sympathy - I'm Taking A Vacation From Love - Limbo Pts 1 & 2 - Formula Of Love - Please Say You Want Me - I Cover The Waterfront - That Lil O' Lovemaker Me - It Just Ain't Fair.

Disc 2: We're The Imperials Tears On My Pillow - Over The Rainbow - Cha Cha Henry - The Diary - Oh Yeah - Two People In The World - When You Wish Upon A Star - Wishful Thinking - So Much - Travelling Stranger - What Did I Do - Love Is A Many Splendored Thing Shades Of The Forties This Love Of Mine - Don't Get Around Much Anymore - They Say It's Wonderful - If You Are But A Dream - Undecided - All Or Nothing At All - I'll Never Smile Again - Dream - A Lovely Way To Spend An Evening - I Couldn't Sleep A Wink Last Night - Ooh Look A There Ain't She Pretty - I've Got A Crush On You.

Little_Anthony_-_Tears_On_My_Pillow_&_All_Their_Greatest_Recordings_(1956-1961).rar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten